Tuesday, October 18, 2011

Harapan..

Pernah tak rase bile kite terlalu berharap n bnde tu x jadi?
Well..aku da byk kali rasa..
Kadang2 kita lupe diri n meletakkan harapan tinggi 
kat seseorang atau kat sesuatu keadaan..
Then..bile bende tu jadi tak sperti yang kita harapkan,
kita balik yang akan kecewa..
Akibat selalu sangat mengalami situasi mcam ni,
aku jd susah nak percaya kat orang..
Aku jadi takut nak harapkan orang..sebab aku takut kecewa..
Hurm..biarpun bnde ni selalu jadi kat aku,
tapi aku x pernah serik nak letak harapan kat orang..
Terutama orang yang aku sayang..
Well..that's what life is..
It's about trusting people that we love..
Never  give up on trusting people that we love..
Sometime they make us happy or satisfied in their own way.. =)






No comments:

Post a Comment

Search This Blog